واحد اسناد پزشکی که شامل واحد ترخیص و منشی های سرپایی می باشد
وظایف واحد اسناد پزشکی:
۱- اخذ پرونده های بستری و سرپایی ترخیص شده از واحد ترخیص و کلیه نسخ بیمه ای پاراکلینیکی
۳- تفکیک پرونده ها بر اساس بستری و سرپایی و نوع بیمه
۴- تهیه صورتحساب بیمه مربوط به هر پرونده و تحویل آنها به کارشناس بیمه مستقر در بیمارستان جهت تائید
۵- رفع اشکالات که از طرف کارشناس اعلام شده است
۶- محاسبه کارانه پزشکان بر اساس پرونده های اخذ شده از واحد ترخیص
۷- تهیه اسناد مربوط به پرونده های بستری و سرپایی و خدمات پاراکلینکی ارائه شده و تحویل آنها به سازمانهای بیمه گر
۸- دریافت لیست کسورات از سازمانهای بیمه گر و اقدام جهت رفع مشکلات مربوطه
۹- دریافت نرخ جدید خدمات درمانی اعم از بستری و سرپایی و پاراکلینکی و اعمال آن با همکاری واحد IT در سیستم HIS
۱۰-صحت سنجی اسناد انتقالی از سامانه سپاس به رز
۱۱-شناسایی کسورات مربوط به اسناد بیمه سلامت در سامانه رز و رفع آن
۱۲-ارسال اسناد ابطالی وارسال نشده در سامانه HISبه سپاس
۱۳-هماهنگی با کارشناس ناظر بیمه سلامت در خصوص ارسال سند الکترونیک وفیزیک پرونده ها
۱۴-بروز رسانی سامانه الکترونیکی
۱۵-آموزش منشی های زیر مجموعه اسناد و کاربران (پرستاران وپزشکان و....)
۱۶-پایش ماهانه منشی های سرپایی زیر مجموعه اسناد
۱۷-اجرای آخرین دستورالعملهای شورای عالی بیمه و وزارت بهداشت
۱۸-تفکیک پرونده از سند مالی در واحد تفکیک پرونده بر اساس نوع صندوق بیمه و غیره......
دفعات مشاهده: 249 بار | دفعات چاپ: 111 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر