کارگزینی و اموراداری : شرح وظایف شرح وطایف

 | تاریخ ارسال: 1402/8/24 | 
این شغل دربرگیرنده پس تهای سازمانی است که شاغلین آ نها انجام امور مرتبط با امور اداری و استخدامی، برنام هریزی نیروی انسانی، ارزشیابی، حقوق و دستمزد، آموزش کارکنان، دید هبانی منابع انسانی و بازنشستگی را عهد هدار میباشند.
-سیاس تگذاری در زمینه اجرای برنام ههای مربوطه به نظا مهای استخدامی، برنام هریزی، آموزش و بهسازی منابع انسانی و بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان.
-برنام هریزی برای تأمین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان.
-برنام هریزی و توسعه منابع انسانی متناسب با ضوابط و شاخ صها و استانداردها.
-برنام هریزی و هماهنگی جهت انجام مطالعات کاربردی در راستای آسیب شناسی و بهبود مؤلف ههای مرتبط با مدیریت منابع انسانی.
-بررسی و تجزی هوتحلیل قوانین و مقررات حاکم برجذب، نگهداری و ارتقاء منابع انسانی سازمان/ موسسه.
- تهیه و تدوین معیارها و شاخ صهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت بر نحوه اجرای آ نها.
-برنام هریزی و اجرای آزمو نهای استخدامی.
-نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستورالعم لها و آیی ننام ههای مربوط در راستای سیاس تهای ابلاغی.
-اجرای دستورالعمل نظام آموزش کارکنان، تأمین و توزیع نیروی انسانی مشمولین قانون پزشکان و پیراپزشکان، پیا مآوران بهداشت و ضریب کا بر اساس دستورالعم لهای ابلاغی.
-پیگیری و نظارت در امر استخدام، جذب و ب هکارگیری کارکنان.
-راهنمایی مراجعین )هیات علمی و غیر هیات علمی( در زمینه قوانین، مقررات ودستورالعملها برحسب وظایف اداره مربوطه.
-ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی و بهسازی و ارتقاء سطح دانش و تخصص و مهار تهای آنان.
-رعایت عدالت در جذب، تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی.
-تشخیص احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه مستخدمین فو تشده.
-اجرا، ارزشیابی و صدور گواهی دور ههای کوتا همدت آموزش شغلی.
-تهیه و تدوین بانک اطلاعات نیروی انسانی اعم از رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی
و ...
-نیازسنجی منابع انسانی، پیگیری و اخذ مجوز استخدامی.
-صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزایا، مأموریت آموزشی ترفیع، انتصابات، اضاف هکار و سایر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری.
-تهیه و تنظیم و اجرای خدمات آماری مربوط به منابع انسانی و موردنیاز موسسه و نظارت بر حسن اجرای آن.
-انجام مطالعات لازم ب همنظور کمک در ایجاد و برقراری رو شهای مفید و مؤثر در امور اداری و تشکیل تی مها و گرو ههای کاری مشترک در راستای منابع انسانی سازمان / موسسه.
-انطباق خدمات و فعالیت شغلی واداری با شاخ صهای استاندارد و الگوهای مناسب اداری.
-پویا نمودن سیستم اطلا عرسانی صحیح و مناسب مرتبط با اربا برجوع.
-افزایش سطح مسئولی تپذیر بودن کارکنان در نظام اداری از طریق آموز شهای کاربردی.
-مشارکت فعال در کانو نهای تصمی مگیری مرتبط با حوزه مدیریت منابع انسانی.
-مشارکت در تدوین آیی ننام هها و دستورالعم لها و مقررات مربوطه در حوزه مشاغل عمومی

واحد کارگزینی و امور اداری  مرکز ۵آذر  از یک نفر  مسئول واحد و ۵  کارشناس کارگزینی  و ۴ کارشناس در دبیرخانه  و ۱کارشناس بایگانی  ۱ کارشناس تایمکس و امور مرخصی تشکیل شده است که انجام وظیفه می نمایند

دفعات مشاهده: 292 بار   |   دفعات چاپ: 66 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر