این عنوان دربرگیرنده پستهایی است که شاغلین آ نها انجام امور مربوط به برنامه ریزی، مطالعه، خرید، سفارش و قیمت گذاری کالاها و خدمات، بازاریابی،
توزیع کالا، هماهنگی اجرا و یا سرپرستی فعالیتهای مذکور را به عهده دارند.
نمونه وظایف و مسئولیتها
-جمع آوری و بررسی اطلاعات مربوط به قیمت کالاها و خدمات، کالاهای انحصاری و محصولات داخلی و تعیین بهای آ نها.
-برنام هریزی و اقدام نسبت به توزیع کالاها و اموال خریدار یشده موجود بر اساس خریدهای صورت گرفته سازمان/ موسسه.
- اتخاذ تدابیر لازم در خصوص خرید یا فروش کالاها و ملزومات موردنیاز سازمان/ موسسه بر اساس مقررات حاکم و جاری.
-هماهنگی جهت حمل و تحویل اجناس خریدار یشده به انبار در مقابل اخذ رسید و قبض انبار.
-همکاری در تهیه قراردادهای مربوط به خرید کالا و خدمات.
-همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آیی ننام هها و دستورالعم لهای انبارداری، خرید و تدارکات در مجموعه موسسه.
-بررسی و کنترل وضعیت قیمت کالاهای موردنیاز و موجود در بازار.
-پیگیری و کنترل امور مربوط به تنظیم اسناد اقلام خریدار یشده طبق دستورالعمل و قانون مالی معاملاتی دانشگاه و تحویل اسناد به امور مالی جهت تسوی هحساب.
-کنترل و نظارت بر انبارداری کالاهای خریدار یشده و انجام کلیه مراحل تحویل کالا به انبار و ثبت و نگهداری اسناد مربوطه.
-اعمال نظارت عالیه بر خریدهای کلان واحدهای تابعه و ارائه گزار شهای دور های به مقامات و مسئولین مربوطه.
-استعلام و تهیه پی شفاکتور از شرک تهای عرض هکننده کالا و خدمات موردنیاز.
-پیگیری و تهیه مدارک و مستندات خرید و ثبت سفارش.
-گردآوری آمار و اطلاعات و گزار شهای تخصصی پیرامون کلیه فعالی تهای تدارکاتی،
تجزیه وتحلیل آن و ارائه گزار شهای تحلیلی و آماری.
-ثبت اطلاعات برگزاری مناقصه ها و مزایده ها در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصه ها.
-انجام امور گمرکی و بیمه و ترخیص کالاهای خریداری شده از خارج کشور.
-انجام کلیه امور تشریفات خریدها اعم از خریدهای داخلی و خارجی.
-انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها و مزایده های دانشگاه.
-خرید کلیه کالاهای ریالی و ارزی )اعم از مصرفی و غیر مصرفی( درخواستی سازمان / موسسه.
-پیگیری تأمین منابع ارزی موردنیاز موسسه جهت خرید تجهیزات و ملزومات خارجی.
-پیگیری تأمین و تخصیص ارز جهت خریدهای خارجی با نظر مسئولین ذ یربط.
-پیگیری انجام امور خریدهای خارجی از مرحله تخصیص ارز تا ترخیص کالا و تحویل به متقاضی.
-مدیریت خرید و تدارک اقلام، ملزومات و تجهیزات موردنیاز در دفتر مرکزی
در حال حاضر مرکز ۵ آذر دو واحد تدارکات پزشکی و تدارکات غیرپزشکی دارد که خرید های داروئی و ملزومات پزشکی در تدارکات پزشکی و خرید های مصرفی غیر پزشکی در تدارکات غیر پزشکی انجام میشود
در تدارکات پزشکی ۱ نفر مسئول واحد و ۴ کارشناس مشغول به کار می باشند
در تدارکات غیر پزشکی ۱ نفر مسئول واحد و ۲ کارشناس مشغول به خدمت می باشند
دفعات مشاهده: 236 بار |
دفعات چاپ: 63 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر