پیام خود را بنویسید

اخبار : استان گلستان میزبان اولین مرکز داده پیرامونی وزارت بهداشت

 | تاریخ ارسال: 1402/11/2 | 

در راستای حفاظت از داده های سلامت و استمرار ارئه خدمت، جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه ،ریاست مرکز مدیریت آمار وفناوری اطلاعات وزارت ، مدیران کل سازمان فناوری اطلاعات کشور، مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری و مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه و معاونین در دانشگاه برگزار شد.
 

🔹ریاست دانشگاه گفت:  با گسترش سامانه های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وابستگی نظام سلامت کشور به سرویسهای پایدار خصوصا در زمان بروز مشکل در مرکز داده اصلی وزارت بهداشت تجهیز مراکز داده در سایر استانها در خدمت رسانیمواقع بحران و یا کمک به مرکز داده اصلی ضروری است.
 

گل فیروزی افزود توجه ویژه به زیرساختهای فناوری اطلاعات سلامت در حوزه فنی و نیروی انسانی بسیار حیاتی بوده و از آمادگی کاملدانشگاه علوم پزشکی گلستان در این موضوع خبر داد.

🔹مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بیان نمود: استان گلستان به لحاظ پیشتازی در اجرای طرحهای ملی ونیز برخورداری از نیروی انسانی و زیرساختهای فنی لازم از جایگاه ویژه ای در حوزه فناوری اطلاعات در کشور برخوردار است.
 

🔹طالبی بنیزی، مدیر کل دفتر همکاری های فراسازمانی و ارتباط با صنعت و دانشگاه سازمان فناوری اطلاعات کشور، از چالش هایموجود و نیاز به تدبیر هوشمندانه در توسعه ساختار یکپارچه و منسجم حفاظت داده های نظام سلامت و نظام رگولاتوری بیاناتی مطرح نمود.
 


دفعات مشاهده: 220 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مدیریت آمار و فناوری اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

© 2024 All Rights Reserved | Statistics and Information Technology Management

Designed & Developed by : Yektaweb